Fotoreportaże  

Budowa ok. 6-kilometrowego odcinka torów oraz modernizacja istniejącego ok. 3-kilometrowego torowiska, przebudowa i budowa obiektów infrastruktury kolejowej, budowa wiaduktów, dwóch łącznic i przystanków kolejowych. To najważniejsze roboty, jakie trzeba będzie zrealizować, aby odbudować połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej Chebzia i Zabrza / fot. UM Bytom
Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora zabronione.
  • Budowa ok. 6-kilometrowego odcinka torów oraz modernizacja istniejącego ok. 3-kilometrowego torowiska, przebudowa i budowa obiektów infrastruktury kolejowej, budowa wiaduktów, dwóch łącznic i przystanków kolejowych. To najważniejsze roboty, jakie trzeba będzie zrealizować, aby odbudować połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej Chebzia i Zabrza / fot. UM Bytom
  • 1 / 9

  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
  • Połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu RudaSlaska.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.