Torby reklamowe obok długopisów reklamowych są najczęściej stosowanym gadżetem reklamowym. A gadżety reklamowe, pomimo rozwoju komunikacji cyfrowej, cały czas nie ulegają dezaktualizacji. Ich zasadniczym zadaniem jest budowanie wizerunku firmy właśnie poprzez wręczenie upominków klientom czy kontrahentom, aktualnym czy potencjalnym. Indywidualizacja upominku ma wyróżnić firmę, przyczynić się do jej zapamiętania, wspierać sprzedaż i budować relacje. Klient korzystający na co dzień z upominku reklamowego obcuje z daną marką, która utrwala mu się w jego świadomości. A czy jest coś częściej używanego co nie jest jednocześnie przedmiotem osobistego użytku niż torba reklamowa?
Torby reklamowe stają się reklamą firmy
Torby reklamowe zaopatrzone w nadruk reklamowy, który zamówisz w firmie Reklamowe24, nie tylko codziennie przypominają o istnieniu firmy a stają się też nośnikiem reklamowym skierowanym do osób trzecich. Klient posługując się praktyczną i estetyczną torbą staje się nieformalnym ambasadorem danej marki. Im torba reklamowa ma atrakcyjniejszy wygląd tym rośnie krąg osób zainteresowanych jej posiadaniem. To zupełnie naturalny proces wchodzący trochę w zakres marketingu szeptanego. Klient używający torbę sprawia, że krąg osób zainteresowanych, albo chociaż rozpoznających markę, świadomych jej istnienia wciąż się poszerza.

Nowoczesna firma musi być proekologiczna
Ekologia, zmiany klimatyczne, emisja dwutlenku węgla to tematy obecne na co dzień w naszych mediach. A proekologiczne działania firmy stają się powoli obowiązkowym elementem wizerunku. Ma to swoje odbicie również w gadżetach reklamowych. Firmy szczycą się stosowaniem odnawialnym form energii, użyciem papieru pochodzącym z makulatury czy produkcją ekologicznych, wielorazowych toreb reklamowych. Wszystkie te trendy mają odbicie w doborze materiałów reklamowych firmy. Nowoczesna firma produkuje prezent dla klienta czy kontrahenta, który wręcza mu w w płóciennej torbie reklamowej z nadrukiem reklamowym firmy. Każdym z tych elementów informuje klienta o swoich priorytetach. Podkreśla znajomość problemów i pokazuje jak ważna jest dla niej ekologia.

Proekologia – szansa dla firm
Paradoksalnie wprowadzenie opłaty za siatki plastikowe w sklepach przywróciło do łask i podniosło wartość reklamową toreb firmowych szytych z różnego rodzaju tkanin, czyli wielorazowego użytku. A jak bardzo - wystarczy wyjść na ulicę i rozejrzeć się wokół. Nagle zakupy w siatce plastikowej stały się de mode a w zamian wszędzie widoczne są torby reklamowe płócienne z wyraźnym nadrukiem reklamowym. Co więcej, torby reklamowe przeznaczone do noszenia zakupów są znacznie większe niż dotychczasowe plastikowe, co zdecydowanie powiększyło powierzchnię zadruku. Otwiera to dla firm zupełnie nowe możliwości przekazu nie tylko samego logotypu, który do tej pory dominował w gadżetach reklamowych, ale stwarza okazję do przekazu wybranych przez siebie treści. Tym bardziej, że krótka i skondensowana forma przekazu treści stała się właściwie obowiązująca w komunikacji, nie tylko reklamowej.
Ania, 071.pl