Wiadomości z Rudy Śląskiej

Ulotki wciąż skuteczne? Pracownicy firmy Brocool potwierdzają

  • Dodano: 2017-06-07 10:00

Ulotki ze względu na swoją niską cenę wciąż należą do najpopularniejszych form reklamy tradycyjnej. Wiele osób twierdziło, że marketing internetowy wyprze akcydensy rozdawane powszechnie na ulicach polskich miast, jednak materiały drukowane są nadal zamawiane przez większość polskich przedsiębiorstw. Pracownicy firmy Brocool opowiedzieli dlaczego tak się dzieje.

Efekty są osiągalne

Pracownicy agencji Brocool Ruda Śląska twierdzą, że mimo spadku popularności ulotek ze względu na wszechobecną reklamę internetową, kolportaż nadal przynosi skutki, przy zachowaniu małej inwestycji w tego typu reklamę. - Może i nie targetujemy tak, jak w przypadku reklamy w Social Media, lecz efekty w przypadku zaplanowanej dystrybucji materiałów są osiągalne. Istotne jest jednak nie tylko dobre zaplanowanie kolportażu, lecz trafnego projektu druków bezadresowych – odpowiadają na pytania o skuteczność kolportażu ulotek.

Agencja działa w wielu miastach oraz w mniejszych miejscowościach, dzięki temu jej pracownicy docierają dokładnie tam, gdzie pojawia się największe prawdopodobieństwo kontaktu z grupą docelową.

Agencja podpowiada, że każdy druk bezadresowy powinien być stworzony w oparciu o kilka zasad, które znacząco zwiększają jego skuteczność. Przede wszystkim powinna znajdować się na nim optymalna ilość tekstu – kilka zdań na temat oferty wzbudza ciekawość odbiorców znacznie lepiej niż ulotka w całości zajęta przez treść. Dobrym rozwiązaniem jest uzupełnienie treści za pomocą zdjęć lub grafik. Istotne jest zmieszczenie na ulotce danych kontaktowych reklamowanej firmy, a także ewentualnego cennika, jeżeli druk reklamuje sklep lub restaurację oferującą dowóz.

Gdzie z tą ulotką, czyli mniejsze miejscowości kontra aglomeracje

Osoby pracujące w agencji Brocool zdają sobie sprawę, że ulotki odnoszą większą skuteczność w niewielkich miejscowościach i małych miastach. Przebicie się na rynku warszawskim czy wrocławskim jedynie dzięki ulotkom jest niezwykle trudne, podczas gdy w miejscowości zamieszkiwanej przez kilkanaście tysięcy osób, akcydensy sprawdzają się doskonale. Dzieje się tak, gdyż mieszkańcy dużych miast otrzymują zbyt wiele ulotek, co zmniejsza ich zainteresowanie tego typu materiałami. W małych miasteczkach ulotki rozdaje się o wiele rzadziej, przez co lokalna społeczność chętniej zapoznaje się z treścią otrzymanego materiału reklamowego. Przedsiębiorstwa powinny to wykorzystywać i wybierać w małych miejscowościach niedrogą i skuteczną formę reklamy, jaką są ulotki.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu RudaSlaska.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.